Karlstad är här

Dagen började som vanligt med att jag skulle rida efter frukosten. 
Sigge var svettig när jag tog in honom, han hade uppenbart sprungit…
När jag tittade närmare på honom såg jag att han hade flera stora bett (getingstick?)
Stackarn. 
Jag klev ju i ett jordgetingbo i hans hage för ett tag sen, tyvärr verkar han VHS gjort samma sak. 
Efter ridningen släppte jag honom i en annan hage. 
Efter en kopp kaffe satte jag igång att laga mat till imorgon. 
Långkok som också tar lång tid att laga! 
Medan det puttrade på spisen tog Stephie och jag en promenad. 
Runt halv sju hade vi tacos klart & bordet var dukat. Då kom min fina Syster Mia, hennes Roger och min söta systerdotterdotter Stella.
Jösses vad gammal det låter som man är när systerdotterdottern kommer för att hälsa på gammelmoster! 😅
Men så mysigt att hon ville följa med hit!
När Tim var liten sa han alltid att 
-Karlstad kommer, när Mia med familj kom hit. Inte Franssons till exempel utan Karlstad 😂
(null)

(null)

Vi tjejer fick ta tv:n nere en stund först medan Bosse & Roger kollade hockey där uppe. 
(null)

Det blev lite hästmys sen med när hästarna skulle få kvällsmat. 
(null)

(null)

Bea glömde jag visst fota, det får bli fler bilder imorgon. 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0