Kvällspromenad i mörker

Sigge och jag jobbade vidare med det som vi tränade på för Stephie igår. 
Bland annat att fatta galopp ur en skrittpiruett som övergår i galoppiruett & sen tillbaka till skrittpiruett. Inte helt lätt. 
(null)

(null)
Du & jag Sigge ❤️
Vi spelade Yatzy medan vi drack kaffe & jag fick Yatzy på första slaget.
Jag har mest pysslat här hemma idag, med tvätt och ogräs bland annat. 
Jag röjde ur en överfull skottkärra ur växthuset också. 
Solsängarna lyfte vi upp på "vinden" på uthuset och tog ner snöskyfflarna och tomten… Det är inte kul att ställa undan sommarsakerna och ta fram det som behövs för vintern. 
Jag gjorde varsin smoothie till oss på kvällen. 
När den var uppdrucken ville Stephie ha promenadsällskap. Det började skymma trots att klockan "bara" var 19. 
Jag tog en reflexväst på & det var tur för det hann bli ordentligt mörkt innan vi kom hem. 

(null)
Månen sken fint över majsfältet 
(null)

(null)

En lugn måndag här i Kolaryd. 
Nattinatti 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0