Lunchdejt

06.20 klev jag ur sängen & släppte ut hästarna. När jag hade ätit frukost var det dags att rida. 
Vi tränade vidare på det vi gjorde i lördags & avslutade med några byten som gick bra. 
Wilda fick gå ut sen. 
(null)

När jag kom in stekte jag några fläskkotletter & lät dom puttra på spisen. 
Vid tolv kom Stephie och då var maten klar. Hon skulle ut till kund & jobba på eftermiddagen. När hon åkte iväg tog jag en pw. 
(null)

Regnet hängde i luften men det kom bara några droppar. 
Jag gjorde ett röj till i grönsakslandet sen. En full skottkärra blev det med gammal sallad & ogräs. Jag tog upp all lök med, den har inte växt bra, dom var jättesmå. 
Stephie kom hit på kvällen igen & vi åt våfflor framför tv:n. Danne är i Österrike denna veckan med jobbet. 
Nu ligger Wilda & jag här i sängen & väntar på Bosse som kommer hem från Tyskland närsomhelst. 
(null)

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0