Mer hösilage & flygande Jacob

Sigge kändes jättefin idag. Traven var bättre än galoppen men jag var mer än nöjd. 
(null)

Vi drack kaffe lite snabbt & åkte sen in till Ica Maxi för att handla "billig" mat. Dom hade en massa extrapriser denna torsdagen så vi passade på. 
Till "lunch" åt vi soppa. 
Direkt efter att vi ätit började jag laga kvällsmaten som var Flygande Jacob. 
Kvart i fem hade jag brett frallor & packat dricka i en kylväska, kopplat på transporten & var redo att åka iväg & hämta hösilage. 
Vi hämtade först upp Danne & sen Stephie & Tim på jobbet. 
55 balar fick vi med oss hem så nu bör vi klara oss till nästa års skörd. Så skönt! 
Tusen Tack för hjälpen, framförallt Tim & Danne som gör jobbet ! 
När vi hade lastat av här hemma gick vi in & åt Flygande Jacob innan jag körde hem S,D & Tim. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0