Ogräs & bullar

Bosse åkte till Tyskland igår så jag tog ut Wilda efter frukosten. 
(null)

Sen red jag. Sigge är sitt vanliga jag igen & vi tränade vidare på skolor & byten. 
Efter kaffet städade jag kylskåpet. 
Som vanligt när Bosse är borta gjorde jag stuvade makaroner (som han inte gillar) till middag. 
På eftermiddagen rensade jag ogräs och röjde ur en hel skottkärra ur växthuset. 
Det låg en fin hälsning i Beas vattentunna när jag tog in dom. 
(null)

Stephie kom hit efter jobbet & då bakade vi "pappersbullar" (mammas gamla recept) 
(null)
Det här var mammas "finbullar" & namnet pappersbullar är förstås bara för att dom ligger i bullformar av papper. 
Medan dom jäste åkte vi & handlade. 
Sigge bad att jag skulle klia honom som vanligt vid nattfodringen. 
(null)

(null)

Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0