Potträning och garderobsrensning

Jag fodrade hästarna inne i morse för det regnade ute. Sen skyndade jag mig med frukosten & gjorde mig iordning & gick ut & red. 
Idag satt alla byten & det kändes så bra! 
På slutet travade jag över bommarna som ligger kvar i ridhuset nuförtiden. Upplagda på pottor så hästarna måste lyfta på benen lite extra. 
(null)

Det är ägaren till ridhuset som använder bommarna dagligen för rehabträning till sin fyraåring. Han hade kolik & buköppnades i våras. 
Jag var klar i stallet vid tio & strax därefter kom Anette. Vi tog på våra regnkappor & gick iväg på en promenad. 
(null)

Vi hade "tur" med vädret & fick bara lite duggregn på oss. 
Sen städade jag huset och började rensa garderoberna i groventren. 
Stephie kom senare på eftermiddagen & vi tittade på EM-hoppningen tillsammans. 
Sverige tog Lag EM-guld ! 
Vi åt fajitakyckling på kvällen och tittade på Maria Wern på TV. 
(null)

Trevlig Helg
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0