Repris på gårdagen

Min onsdag har varit nästan identisk med tisdagen. 
Jag jobbade Sigge i låg form i trav en lång stund först. Sen gjorde vi en massa tempoväxlingar i galopp & avslutade med några byten. 
Vi gick ner till Stephie & Danne efter så Sigge fick sitt äpple   
(null)

Efter kaffet röjde jag ur det sista ur växthuset. Det blev flera skottkärror. Nu är det bara gräslök och purjolök kvar därinne. 
(null)
Jag tog in dom sista gurkorna och nio paprikor. 
(null)

När jag var klar där gick jag in & åt lasagne. 
Hästarna fick gå in vid fem och då bestämde jag mig för att jobba vidare på Beas frisyr. 
Den är en halv katastrof. 
Men nu är hon lite mer naken, absolut inte snyggt klippt för det klarar inte maskinen men det värsta lurvet är borta 
(null)
Hon kan fortfarande svänga sina lurviga (!) ben. Dom orkar jag inte ens försöka klippa tyvärr. 
Stephie ringde precis när jag var klar med Bea, hon ville ha promenadsällskap. 
Vi gick en sväng i solnedgången 
(null)

(null)

(null)
Det var fina färger ikväll. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0