Ridning, cykling och pilates

Vi har haft ytterligare en varm & solig dag. 
Sigge och jag tränade vidare i ridhuset. Bytena går bättre och bättre så det är kul. 
Vi hade lite mys efteråt innan jag släppte ut dom i gräshagarna igen. 
(null)

(null)

Vi drack vårt kaffe ute & spelade den obligatoriska yatzyn. 
Sen mockade jag dom "vanliga" hagarna. 
När jag gick där fick jag ett sms att jag hade varor att hämta på apoteket. Så jag hoppade på cykeln och åkte dit. Det var riktigt svettigt men skönt ändå. När jag kom hem var det lika bra att fortsätta svettas med ett pilatespass. 
Stephie kom runt halv fem och då tittade vi på EM-dressyren, den individuella tävlingen i Grand Prix Special. 
Grillad kyckling med potatiskroketter serverades till kvällsmat. 
Trevlig helg 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0