Sista grillmiddagen?

Vi har haft en varm härlig solig söndag här. 
Jag red som vanligt först. Inspirerad av dom duktiga EM-ryttarna är det roligt att träna vidare. 
Duschen efter var mer än efterlängtad, tänkte låta håret torka ute i solen medan vi drack kaffe. 
Men Stephie ringde när jag klev ur duschen och var på väg upp. En jobbarkompis till henne var på väg hit också med ett av hennes barn som gärna ville klappa hästarna. 
Jag blåste håret hyfsat torrt & flätade ihop det igen. 
Pojken (3 år) tyckte att Sigge var för stor men Bea vågade han klappa & mata med gräs.   Men där gick gränsen, sitta på ville han inte! 
Han hittade något annat att rida på istället 
(null)

Vi fikade tillsammans innan dom cyklade hem igen. 
Tim kom sen & vi gjorde bakpotatis och sallad och grillade kött för sista (?) gången i år. 
(Det känns som om jag har skrivit det en gång tidigare? 😅)
(null)
Gott var det i alla fall. 
Stephie och jag gick in sen & tittade på Kür-finalen. 
En lugn söndag utan extra träning för mig. Styrketräningen igår gav mig faktiskt träningsvärk så det kanske var skönt för kroppen att vila lite idag. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0