Sommarvärme +24 & 42

Det har varit +24 grader här idag, rena sommarvärmen!
Jag red som vanligt efter frukosten & det gick bra.  Sigge var duktig   
Efter kaffet åkte jag & handlade inför helgen. Vi får besök ifrån Karlstad, det ska bli jättemysigt! 
Jag gjorde pyttipanna på resten av steken sen & Stephie kom upp och åt med oss. 
Vi hann med att baka pappersbullar igen också och jag städade uthuset inför helgen. 
På kvällen åkte vi till Peter med familj för att fira hans födelsedag. 42 år fyller han, det är inte klokt vad åren går. 
(null)

(null)
Tim & Stephie var också med och vi bjöds på både mat och fika. 
Tim & Felix avslutade som vanligt med lite FIFA-spel. 
(null)

Time to sleep
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0