Sommarvärme

Idag kom sommaren tillbaka så jag tog fram kortbyxorna igen. 
Det var riktigt varmt att rida, vi kämpade på både Sigge och jag trots att svetten rann. 
(null)
Vi skrittade av ute & gick ner till Stephie & där fick Sigge lite gos och äpplen. 
Efter kaffet och en massa vatten gick jag ut & tvättade min bil. 
En titt i växthuset visade att vi drunknar i tomater! Det här är bara en bråkdel! 
(null)

Våra paprikor har inte blivit röda än, vi har massor men dom är gröna. Sommaren har varit för kall & för lite sol men nu hoppas jag på att den här veckan bjuder på värme & sol så att vi får lite röda paprikor. 
Stephie ville gärna ta en promenad efter jobbet. Vi åkte ner till Vättern och gick där. 
(null)

(null)

(null)

Till kvällsmat gjorde vi tacos & efter det pysslade jag lite med hästarna. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0