Spyor, sol och fönsterbyte

Jag väntade på sms från Mia & Stella på morgonen för att vi skulle gå till stallet tillsammans. 
Sms kom men med upplysning om att dom knappt hade sovit inatt. 
Stella hade mått illa mitt i natten, så sängkläder och sovplatser behövde bytas. 
Stackars Stella. Skönt att hon hade sin mormor som fixade allt. 
Men som tur var sov hon resten av natten och mådde bra på morgonen igen. 
Så jag fick både sällskap och hjälp i stallet denna morgonen också. 
Dom bestämde sig för säkerhets skull att åka hem direkt efter frukosten. 
Tack ändå för en mysig (men något kort) helg! 
Jag bytte om till ridkläder och kollade med Stephie om hon hade lust att köra en träning för mig. 
Det ville hon & det blev en bra & rolig träning! 
(null)
Kameran kom fram först när jag travade av honom i lite lång & låg form 

(null)Svettiga & nöjda 
Bosse & jag åt resterna från igår sen. 
Vid två-tiden åkte vi ner till S&D, Tim kom också dit. 
Det var time att byta deras sovrumsfönster. Dom har haft ett fönster där som inte går att öppna, inte så kul i sovrummet. 
Nu sitter det ett öppningsbart där! Skönt!
(null)

(null)

(null)
Stephie var liggande (illamående)arbetsledare 
Vi fikade innan vi åkte hem igen. 
Jag tog in hästarna och gick iväg på en timmes pw. 
Vädret har varit soligt & härligt idag.
(null)

(null)

(null)

Medan jag duschade hämtade Bosse en pizza som vi delade på framför tv:n. 
Wilda kom och la sig i mitt knä en stund, det är längesen sist. Det är så mysigt och rogivande att ha en gosig katt i knät. 
(null)

Sov gott allihop
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0