Stek & fajitakyckling

Efter frukosten tog jag fram stora stekgrytan och stekta till två fransyskor som sen fick puttra på spisen medan jag red. 
Idag travade & galopperade jag Sigge i låg form och travade över bommarna. 
(null)

Stephie kom upp och åt med oss vid halv ett, stek med sås och potatis såhär en vanlig onsdag. Imorgon gör vi pyttipanna på resterna. 
Huset blev städat och jag bakade godiskakor medan det kom regnskurar ute med ojämna mellanrum. 
Stephie och jag lyckades pricka in vår promenad utan att bli blöta i alla fall. 
Tim och "Bodil"  (Tims kompis som egentligen heter Simon) kom en sväng på kvällen. 
Vi gjorde fajitakyckling & åt tillsammans. Sen tog dom en pw innan dom åkte hem. 
Det var allt för idag 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0