Vila eller inte

Idag skulle Sigge få en vilodag. 
Skönt med långfrukost (för mig) ända tills jag fick upp en notis på Facebook som visade TV:s sändningstider från EM i dressyr. 
Då insåg jag att det var bättre att låta Sigge vila imorgon då det är sändning hela förmiddagen. 
Sen ska det i och för sig vara soligt och varmt imorgon & då är det inte så kul att sitta inne & titta på TV. 
Vi gick till ridhuset igen, det blir mycket träning nu & det är nog inte fel heller. Bytena har blivit mycket bättre! 
Det finns fortfarande en del gräs kvar i några av hagarna så dom får gå där några timmar om dagen. 
(null)

Vi åkte & handlade lite mat sen & gjorde en laxsida till middag. Vi har fortfarande potatis kvar i landet så jag grävde upp några & kokade dom till. 
Jag tog en pw runt ridvägen för att reka lite om korna är kvar i skogen och i så fall var. 
Det var dom förstås…
(null)
Just när jag passerade var dom i en liten glänta där det går en skogsväg. 
När jag kom hem bakade jag bullar. Tycker om att ha något hembakat i frysen & nu var det tomt. 
(null)

Jag tog en påse & cyklade upp med den till Ester och Magnus. 
Sen blev det dusch med hårtvätt och en tallrik fil med banan och flingor. 
& nu ska hästarna få sin nattmat. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0