Barnvakt

Jag vaknade & gick upp klockan sex i morse. 
Jag red lite "mer" idag, galopperade  också. Det är nog dags att försöka komma i form igen kanske. 
(null)

(null)

Jag gjorde stallet snabbt sen & gick in bytte om innan jag gick ner till Stephie. 
Hon skulle iväg & ha en träning så jag hade lovat att vara barnvakt under tiden. 
(null)

(null)
Vi packade ner den "lilla björnen" i vagnen & så gick hon & jag på promenad medan Stephie åkte iväg. 
Enligt min väderapp skulle det inte regna förrän klockan ett. Men naturligtvis kom det regn redan halv elva, så jag blev lite blöt. 
Jag hann dock torka innan vi var hemma igen & vi lyckades komma hem exakt samtidigt som Stephie. 
(null)
En liten tjej som är så lycklig hos sin mamma att hon gör "V-tecknet" ! 😂😍

När jag sen gick hem till mig stod två fyrbenta & gnäggade & ville ha lunch. 
(null)

Jag gick ner till Stephie igen lite senare efter att ha ätit och tränat pilates. 
(null)

Vi tog en promenad till & nu blev jag blöt igen. Jätteblöt till och med. Jag hade sjöar i skorna. 
Jag gick med dom in en stund efter så att Stephie fick duscha i lugn & ro. 
Bosse & jag har ätit fajitakyckling ikväll. 
Dags att nattfodra  
Trevlig Helg 
Kram ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0