Bil & poolfix

Jag red som vanligt först & gjorde stallet klart. 
(null)

Efter kaffet tvättade vi min bil grundligt & dammsög den sen. Nu ska den "bara" vaxas & poleras så är den riktiga fin sen. 
Poolduken har släppt på ett par ställen (rostfria ?!? Skruvar har rostat av) så det måste lagas & då måste den tömmas helt. 
Vi har haft en dränkpump i nästan hela dagen som har pumpat ut det mesta. 
Imorgon ska vi våtdammsuga upp det sista & köpa nya rostfria (!!) skruvar. 
Jag har också rensat ur en massa pärmar med gammal bokföring. 
När jag hade tagit in hästarna gick jag ner till Stephie & vi tog en promenad. 
(null)

Wilda fick en äggkartong som hon brukar gilla att bita sönder. Men idag orkade hon inte göra något annat än att sitta i den. 
(null)

Nattinatti 
Kram ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0