En natts funderande

Jag tog fram bommar idag. Ridhuset var ännu blötare än igår…. Det var typ bara fyrkantsspåret som var ridbart, så tråkigt. 
(null)
Jag skrittade av honom ute efter. 
Jag bävade för att fortsätta jobbet med poolen. Det kändes helt hopplöst för mig. 
Men Bosse hade funderat i natt och som vanligt kommit på en lösning. Han fixar verkligen det mesta!
Med hjälp av en hårfön och tre isskrapor (som man har i bilen) har vi (?) nu lagat linern i poolen. 
(null)

Vi skurade av linern med varsin skurborste & ljummet vatten innan vi la i vattenslangen & började fylla den igen. 
(null)
Bosse räknade på att det kommer ta cirka 45 timmar att fylla den. 
Mycket vatten är det! 
Efter maten gick vi ner till Stephie och följde med henne på eftermiddagspromenaden. 
Lite sol och ganska skönt väder fick vi, bäst att njuta för dom varnar för att vi får snö inatt igen….
(null)

Vi åkte till Ica & handlade sen. 
Ikväll har jag tränat både pilates och styrka. 
Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0