Familjen ♥️ & catinbox

Jag körde laser på Sigge innan jag släppte ut dom i hagen. Benet såg lite bättre ut idag,fortfarande svullen men lite mindre. 
(null)

När jag hade ätit frukost & gjort mig klar tränade jag styrketräning. 
Sen ville Stephie ha sällskap till Ica Maxi. Så vi åkte dit & hon storhandlade & jag köpte lite jag med. 
Jag gick ut i hagen och gosade med hästarna. Dom älskar att bli kliade. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Dagens middag blev lövbiff med pommes och bea. Tim kom och åt med oss & sen tittade han & Bosse på hockey medan Stephie & jag tog en promenad med Saga. 
S&S gick med in sen så Saga fick träffa sin morbror Tim lite. 
Jag lasrade Sigge igen på kvällen och satte på en blöt Incrediwear strumpa sen. Den ska både kyla och verka smärt- och inflammationsdämpande. 
(null)

Wilda lekte cat-in-box, det är ju ändå lördagskväll. 
(null)

Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0