Heja Sverige!

Sigge & jag tränade vidare på morgonen. 
Bytena gick hyfsat bra, men strular lite från höger till vänster. 
Jag undrar om han någonsin kommer byta smidigt och enkelt på hjälpen. 
Känslan är att när jag ger hjälpen måste han fundera på:
1. Vad var det nu detta betyder??? 
2. Var har jag alla mina mina fyra ben och hur ska jag hoppa med dom samtidigt för att det ska bli rätt. 
Ni förstår ju att vi för längesen har passerat punkten där jag (ryttaren) hade tänkt att bytet skulle vara på….
Jag mockade snabbt sen för att hinna med Stephie ut på en promenad. 
Vi har haft ganska soligt väder idag men ända lite kyligt. 
Vi gjorde biffstroganoff på lövbiff idag som vi åt med ris. Det var gott som omväxling. 
Direkt efter maten gick jag ner till Stephie och Saga för att titta på Världscupfinalen i hoppning. (Bosse tittade på hockey hemma)
Vad spännande det har varit iår! 
Patrik vann dressyrfinalen igår & Henrik & Peder har ju hoppat helt suveränt i alla fyra deltävlingarna. 
Det blev en första & en tredje plats för dom ! 
Heja Sverige! 
Vi (Stephie, Saga, Danne, Charm & jag ) tog en kvällspromenad i det fina vädret sen. 
(null)

(null)

Det har varit en rätt lugn & skön lördag. 
Bosse var snäll & bytte däck på transporten medan jag tittade på det sista av hoppningen. Skönt att ha allt iordning. 
Sov gott
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0