Huvudvärk & middag

Jag vaknade med ordentlig huvudvärk. 
Hästarna fick gå ut i hagen & tanken var att bota huvudvärken innan ridningen. 
Men så blev det inte. 
Frukost, två Alvedon och en Treo tog bort det värsta men det kvarstod ändå så mycket att jag la mig i soffan & sov en stund. 
Tim, Stephie och Danne skulle komma hit & äta vid halv två så jag satte igång med maten sen. 
Fläskfilé med hasselbackspotatis & vitlöksbröd. 
Morfar fick mysa med Saga som dagen till ära hade på sig en fin klänning. 
(null)

Stephie hade en elev (Alice från Växjö) som kom för att träna vid 16.30. 
Bosse & Tim gick ut & bytte däck på Tims bil och sen blev den tvättad också. 
(null)

Solen sken men det blåste lite kallt. 
Jag körde in ensilage & hjälpte till med att tvätta några fälgar. 
Inte förrän då, släppte huvudvärken helt. 
Sen återkom den lite när jag skulle hänga tvätten och insåg att jag hade tvättat mina hörlurar….

Wilda (som inte får vara på bordet) njöt i solen 
(null)

Nu hoppas jag på att vakna med ett bättre huvud imorgon, för idag har jag inte fått mycket gjort 🤕
God Natt 
Kram ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0