Kings of Rock and Roll

När jag red på morgonen fick jag ett sms från Stephie att hon också var ridsugen. 
Hon kom upp och fick ta över Sigge. 
(null)

Stephie åkte hem sen & matade Saga medan jag gjorde färdigt stallet. 
Sen tog vi en lång promenad i stormen. Jösses vad det har blåst här. Vi gick faktiskt & tittade så att vi inte skulle få ett träd i huvudet. 
(null)

(null)

Sigge var knäpp i hagen när jag kom hem. Han hade tydligen ett spöke vid sin matplats & vågade inte äta där. Jag fick lägga lunchhöt på ett helt annat ställe, närmare Charm. 
(null)
Han är speciell vår danska pålle ♥️
Vi skulle in till stan sen. Vi kom inte långt upp i backen innan det låg träd över vägen & vi fick vända. 
(null)

Nytt försök på en annan väg & än en gång fick vi vända. 
(Bild från fb) 

(null)

Tredje gången gillt, då kom vi i alla fall in till Jönköping, sen fick vi vända en gång till på grund av vägarbeten. 
Men till slut var vi framme vid Aqua där vi åt en god middag. 
(null)

Efter det åkte vi till Jönköpings teater för att gå på Kings of Rock and Roll. 
Det var riktigt bra! 
(null)

(null)
Det var Henrik Åberg, Jerry "Lee" Karlsson och Emilio Walter som stod för en riktigt Rockig kväll. Kanonbra! 
Nu är det sovdags
God Natt 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0