Laserbehandling

Jag tänkte rida som vanligt på morgonen. Men Sigge var tjock i vänster fram så dom fick gå ut i hagen istället. 
Gissar att han gjorde sig något i hagen häromdagen när han busade där. 
Så tråkigt. 
(null)

Stephie och jag tog en långpromenad med Saga & gick till och med se solen lite. 
(null)

Huset blev städat sen. 
Efter att ha hämtat ut ett paket på Ica och handlat lite åkte jag upp till familjen Appelberg i Flaskebo. Annika fick en liten kryapådig-blomma då hon sitter med gipsad fot efter att ha opererat en gammal skada. 
Men anledningen att jag åkte dit egentligen var att låna Emelis laser. Det visade sig dessutom att Emeli och hennes kille blir (nästan) grannar med S&D om ett par veckor. Jättekul! 
Sigge har svarat bra på laserbehandling förut så jag hoppas på det nu med. Jag körde igång direkt när jag kom hem. 
(null)

Nu är tacosen uppätna och jag ska gå ut i stallet strax igen och köra en omgång till innan natten. 
Håller tummarna för att det inte är något allvarligt. 
Trevlig Helg 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0