Mammografi

Alltså man tror ju knappt sina ögon när man tittar ut & det snöar IGEN! 
När ska det bli vår egentligen? Det är ju Maj nästa vecka! 
(null)

Sigge var fin att rida idag. Jag fick skynda mig lite i stallet sen för vi skulle åka hemifrån tjugo minuter över tio. 
Jag hade tid för Mammografi 10.50. Bosse åkte med för att lämna in några däck. 
Jag hittade lite tips på förberedelser inför mammografin på Facebook. 
Vet inte om det var dom bästa, men helt fel känns det inte. Vad tycker ni? 
(null)

Man känner sig ju helt tillplattad efteråt, men det är ju jättebra att det finns. 
Eftermiddagen var lugn, jag tränade pilates & körde in lite ensilage och gick över till ridhuset en stund. 
Alice kom från Växjö & tränade för Stephie. 
(null)

Bosse var på styrelsemöte ikväll & jag passade på att baka bullar. Frysen har varit tom (på bullar) ett tag nu. 
(null)

Dags att nattfodra 
(null)

(null)

God Natt 
Kram ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0