Många steg i härligt väder!

Sigges ben är mycket bättre så jag tog med honom till ridhuset på morgonen & så fick han skritta i tjugo minuter. 
Problemet med Sigge är att han blir så pigg när han inte jobbar så risken är att han busar i hagen igen. Så för att undvika det smyger vi igång försiktigt så fort som möjligt. 
(null)

Efter kaffet tränade jag pilates. 
Stephie, Bosse & jag gick in till centrum sen och postade lite grejer. Det var så varmt så vi gick i t-shirt ett tag. Plus 15 grader har vi haft & sol så himla skönt! 
När vi kom hem & hade ätit messade Ester & undrade om vi skulle ta en promenad tillsammans. 
På med gympadojorna igen & så gick vi en lång runda. 
(null)

(null)

Jag var hemma igen runt 18.30 & då ringde jag Stephie för hon ville gå en sväng till också. 
Jag hann lasra Sigge emellan & sen tränsade jag Charm & tog med honom på vår runda. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Det var fortfarande ganska varmt & vindstilla ute & en fin solnedgång fick vi också. 
19 kilometer och 32 150 steg har det blivit idag enligt min app.  Fötterna är lite trötta kan jag erkänna, troligen mycket på grund av att jag inte har några bra skor. Jag måste åka & köpa ett par nya. 
Dags att natta djuren & sen hoppa i säng. 
(null)

God Natt 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0