Ny träning, lunchbesök & soffa

Det var en frostig och dimmig morgon men solen lyckades lysa igenom. 
(null)

Sigge & jag travade bommar idag. 
Jag har börjat med en ny träning med hästarna som heter TRT. Mer om det en annan gång men jag har ganska nyss börjat och idag tog vi ett steg till & la till paraplyer. 
(null)

(null)
Inget konstigt tyckte Sigge, han var bara nyfiken på dom, inte rädd alls. 
När stallet var klart och kaffet drucket ställde jag mig vid spisen och lagade Jägmästarsoppa. Det är en trattkantarellsoppa och receptet har jag fått från Pappa. 
Halv ett kom Anders (vår halvbror) & Inger. Dom var på väg till Skövde först och sen vidare till Forshaga. 
Vi åt soppa med frallor och gott pålägg & drack kaffe efter. 
Dom har spenderat vintern i sin lägenhet i Spanien så vi hade en hel del att prata om. 
(null)

När dom åkte vidare, åkte vi ner till Stephie & Danne för att hjälpa till med planering inför häckplantering. Olle är där för att gräva & fixa. 
Det kommer att bli jättebra med en tuijahäck runt tomten. 
Bosse och jag körde in till Jönköping igen sen. Till Mio möbler för att beställa soffan, vi bestämde oss för en grå hörnsoffa med en fåtölj till. 
Jag tränade dubbelt ikväll, både pilates och styrka. 
Lite tv nu före nattfodringen. 
Nattinatti 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0