S, S & S

Dom tre S:en i mitt liv har jag umgåtts mycket med idag. 
Jag började med Sigge. 
(null)

Jag ökar träningen väldigt sakta för säkerhets skull. Bommarna låg kvar i ridhuset så vi använde dom idag med. 
Jag hann städa huset sen innan mitt andra S (Stephie) ville ha promenadsällskap. Bosse gick också med & mitt tredje S (Saga) sov gott i vagnen. 
Efter maten, handling och hästintag gick jag ner till S&S igen. Danne är iväg på jobb i Luleå & kommer hem imorgon kväll. 
Vi hade en mysig kväll tillsammans med prat, gos & en promenad till. 
(null)

(null)

Vi drack te & åt mackor innan jag gick hem när det var läggdags för dom båda. 
Bosse fixade ju små "namnplåtar" att sätta på vaggan & nu sitter dom på plats. 
(null)

(null)

(null)

Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0