Snö igen & polering

Idag när vi vaknade var det vitt ute igen…
(null)
Inte alls vad man önskar sig. 
Sigge fick en vilodag & fick gå ut i hagen direkt. 
Jag gick istället med Stephie på förmiddagspromenaden. 
(null)
Fullt vinterklädda igen. 
Efter kaffet gick Bosse och jag ut i verkstan och polerade min bil. 
(null)
Jag skäms lite att säga det men det är första gången jag vaxar/polerar min bil. 
Bosse brukar göra det. Tvättar den gör jag ju men som sagt resten har jag överlåtit till Bosse. (Inte så snällt eftersom han har ett antal bilar själv som också ska poleras!)
Stephie kom förbi på sin andra promenad och vi tog in hästarna innan jag gick med henne hem. 
Så mysigt att få en pratstund med Saga. 
(null)

(null)
Lilla skruttan 💕
Nu har snön smält bort igen tack & lov 
(null)

God Natt 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0