Söndagsstek

Det var en fin morgon idag, solen sken på gräset som gnistrade av nattens frost. 
(null)

Hästarna fick gå ut och äta sin frukost för Stephie ville rida lite senare. 
Jag gjorde Sigge klar (nästan, hade visst slarvat lite & inte fått bort all lera i pannluggen och på ett bakben) så när Stephie kom var vi klara att gå till ridhuset. 
(null)

(null)
Vi gick ut en sväng efter, jag frös ordentligt efter att ha stått i ridhuset. Det är verkligen inte någon vårvärme här. 
Bosse var uppe & flög medan vi red. Han flög över här hemma & jag försökte ta en bild. 
(null)

(null)

Säkert fint i luften idag men jag är hemskt tacksam att jag slipper flyga. 
Vårt "förmiddagskaffe" drack vi vid halv två. 
Lunch/middagen blev givetvis också sen. Jag satte en stek på spisen runt två-tiden med tanken att vi kunde äta klockan fyra. 
Men Tim hörde av sig när han var på väg hem från golfbanan & ville gärna komma hit och äta med oss (& kolla hockey med Bosse) 
Så vi väntade på Tim & åt söndagssteken vid kvart i sex. 
Jag har tränat både pilates och styrka idag annars har dagen varit lugn. 
Wilda ser inte ut att ligga så bekvämt precis. 
(null)
Har hon gått in i "väggen" ? 
Nattinatti 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0