Varmt och skönt!

Dagen började med +3 grader och regn men slutade med sol och sommarvärme +19 

Jag red tidigt för sen skulle flera stycken hoppa och efter det skulle bevattningen och underlaget fixas. 
(null)

När hästarna var i hagen bytte jag om och gick på promenad med Stephie och Saga. 
Saga vaknade efter drygt halva tiden & ville inte ligga kvar i vagnen så vi turades om att bära henne en bit. Då var hon nöjd igen. 
(null)

(null)

(null)
Vi hade klätt oss lite matchande idag Saga & jag. 
Efter kaffet mockade jag och körde in ensilage. Sen åt vi soppa och drack kaffe på uteplatsen för första gången i år. 
Med solen i ögonen. 
(null)
Så skönt. 
Jag klädde av mig en stund för solen stekte på ordentligt. Den bleka kroppen behöver verkligen lite färg nu. 
Bosse åkte upp & flög sen och jag sopade uteplatsen (i t-shirt) Det blir alltid en del sand kvar efter högtryckstvätten. 
Jag gick med Stephie på eftermiddagspromenaden också. 
Sen städade jag huset och duschade efter det. Full fart hela dagen känns det som. 
Nu ska hästarna få kvällsmat. 
God Natt 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0