Vårtrötthet?

Sigge och jag tränar på. 
Just nu vet jag inte riktigt var vi står. Ibland känns det bra & ibland känns det mindre bra. 
(null)

Precis när jag var klar med stallet kom Mats & Marie hit. 
Dom skulle hämta en bil som Bosse har lagat men stannade på en fika också. 
Jag tog med S&D:s vimpel hit igår för att laga den. Det hade blivit en massa knutar i änden på den av blåsten plus att den hade gått sönder. Så jag klippte av en bit & fållade till den igen.  
(null)

Efter maten satte jag mig i soffan en stund. Jag var frusen så jag tog på mig "Biltema " fleecen. 
Wilda gillar den & hoppade upp i mitt knä & började krafsa på ärmen för att hon vill gå in i tröjan. 
Jag öppnade fickan på magen & där kröp hon in. Bara svansen stack ut. 
(null)

Efter en stund blev det nog varmt därinne så hon kröp ut. 
(null)

Jag gick med Stephie och Saga på eftermiddagspromenaden. När jag kom hem satte jag mig med en kopp kaffe och somnade tydligen. 
Finns det något som heter vårtrötthet? För Bosse och mig verkar det så i alla fall. Jag har somnat i soffan flera dagar i rad och Bosse somnar jättetidigt på kvällarna. 
Man tror ju att man ska bli piggare nu när det blir ljusare och ljusare. Men det kommer nog! 
Nattinatti 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0