Veterinär

Hästarna fick gå ut & äta sitt frukosthö. 
Stephie & jag gick en ganska tidig promenad med Saga. 
Vi har haft +17 grader idag så absolut vårkänsla i luften. 
Efter kaffet gick jag ut i stallet igen & tog in hästarna. 
Stephie kom ungefär samtidigt som veterinären. Det var Charm som fick tänderna raspade och sin tredje grundvaccinering. 
Sen red jag medan Charm stod & halvsov i boxen (trött av det lugnande han fick) 
(null)

Jag skrittade i ca 30 minuter idag plus travade lite. 
Hans ben verkar helt bra redan. Sigge svarar väldigt bra på lasern, det har han ju visat vid tidigare "skador" också. 
(null)

Mina (våra?) köksfönster har varit i stort behov av putsning ett längre tag. Idag blev det äntligen gjort. Just dom två fönstren vid bänken är så osmidiga att putsa då jag måste sitta på bänken och luta mig ut. Därför drar jag mig lite för att göra det. 
Fortsättning följer på fönsterputsandet eftersom jag (vi) har gott om fönster! 
Stephie och jag hann med en kvällspromenad också. 
Ikväll orkade jag inte träna, det blev en smoothie framför tv:n istället. 
Sov gott 
Kram ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0