Alla ♥️-ans dag med nära kära

Jag gick upp tidigt & åt frukost & gjorde mig klar innan jag gick ut till våra fina hästar ♥️
Sigge fick trava över bommar idag. 
(null)

Före tio var jag klar med stallet också och när jag hade bytt om gick vi ner till S&D & Pluttan ♥️
Hon sover inte mycket på nätterna så dom är lite (?!) slitna. 
Pluttan sov gott i Mormors famn en lång stund, Stephie somnade också i soffan & det var välbehövligt. 
Runt tre gick jag hem igen. Bosse hade åkt tidigare för han skulle till tandläkaren. 
Vi åkte sen ner till Rosegarden & åt middag där. Som vanligt gott och som vanligt gick vi därifrån proppmätta. 
Bosse släppte av mig hos S&D igen för att jag skulle hjälpa till & bada Pluttis. 
(null)
Hon såg lite förvånad ut först men sen tyckte hon att det var jätteskönt. 
(null)
Mysigt i pappas famn. 
Vi har någon plusgrad här nu så snön håller på att smälta bort. Men det ser ut som om det kommer mer på lördag. Det känns inte alls nödvändigt. 
Kram ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0