Äntligen! 💕

Idag skulle vi äntligen få träffa den lilla familjen Wretmo-Javebrink. 
Jag var uppe hyfsat tidigt (07) & hann både rida och dricka kaffe innan dom kom hem. 
Vi packade med presenter, blommor och lunch & åkte ner. 
Åh, vad fin hon är 🩷
Mycket kärlek fyller hjärtat ♥️
Vi stekte pyttipanna & ägg & åt nästan tillsammans. Lillapluttan (som inte har något namn än) vaknade naturligtvis precis när maten var klar & ville också äta förstås. 
Ute har det kommit ner underkylt regn. Vidrigt, det känns som småspik i ansiktet. Man har inte velat sticka näsan utanför dörren, men har man hästar får man ju vackert göra det flera gånger om dagen. 
Hästarnas täcken var täckta av ett ispansar när jag tog in dom. 
Jag och Charm gick ner på banan en stund sen så han fick röra lite på sig. 
(null)

Sen tog vi en kort promenad ner till Stephie igen med en stor kasse handdukar. Dom har inte så många & insåg att det kommer att gå åt en & annan. 
Vi gjorde varsin hamburgare ikväll & har sen bara tagit det lugnt. Tvättat lite & vattnat blommorna osv. 
Nu säger hästarna och jag God Natt
(null)

(null)
Det är inte lätt att ha så lång lugg när man har spån i sin säng. 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0