Barnvagnspromenad

Idag har Kolaryd varit insvept i dimma, sikten var minimal i morse. 
(null)
Det var lite småregnigt också så Charm fick också sitt täcke på. Annars är det ju inte så kallt vi har haft tre plusgrader här. 
Sigge och jag tränade mest byten idag. 
Efter kaffet städade jag och tränade pilates. 
Stephie kom upp med Pluttan i barnvagnen på eftermiddagen. 
S hälsade på hästarna & vi ställde in dom i stallet. 
Charm var nyfiken på barnvagnen medan den lilla ägarinnan bara sov sig igenom deras första träff. 
(null)

Sen tog vi en promenad tillsammans. 
(null)

(null)
Stolt Mormor ♥️
Direkt när jag kom hem tog jag med mig Charm på en promenad. Vi gick en runda på 40 minuter i skogen & hann precis hem innan det blev mörkt. 
(null)

Sen har jag duschat och stickat. 
Sov gott 
Kram ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0