Bebismys & jobb

Idag fick Sigge vila. 
Stephie & jag gick ut på en promenad efter frukosten istället. 
(null)
Pluttan sov riktigt gott i vagnen så vi gick lite längre idag. 
Sen gick jag hem, lunchade hästarna och tog ut Wilda en stund. Bosse var iväg på ärenden. 
(null)
Det småregnade ute så hon ville inte vara ute speciellt länge. 
Jag var lite frusen när jag kom in så jag värmde mig med pilates innan jag drack kaffe. 
Jag har ju bokföring att göra på det bolaget vi har kvar. Inte så betungande men det ska göras. Jag ägnade ett par timmar åt pärmarna idag men behöver ägna några timmar till innan jag är klar. 
(null)

Longering stod på schemat för Charm.
 S&D kom upp med barnvagnen medan jag var på banan. 
(null)
Vi har väl ungefär lika fint steg båda två?! 😂
(null)

Danne åkte & handlade sen & Stephie & Pluttan gick med oss in. 
När hon hade ätit lite fick mormor låna henne en stund 💕
(null)
 
Jag gick med dom hem sen och hjälpte till att bada henne innan jag gick hem. 
Då hade det börjat snöa…. Eller snöblandat regn var det väl men hursomhelst absolut inget man vill ha. 
Nu räcker det!  Jag vill ha vår! 
Sov gott 
Kram ♥️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0