Bommar, bak och avlopp

När jag gjorde iordning Sigge för att rida dök Stephie upp. Hon hade lugnt på jobbet & tog en promenad upp till oss. 
Vi gick över till ridhuset tillsammans & jag la fram några bommar. 
(null)

(null)

Stephie gick hem sen och jag gick in och drack kaffe. 
Sen var det dags för något av det äckligare jag vet. Avloppsrensning…. 
Som tur är behöver jag inte göra grovjobbet. Jag plockar undan & städar & så medan Bosse tar själva avloppet. 
Nu är i alla fall både köks och badrumsavloppet rensade & det rinner bra överallt. 
(null)
Wilda hjälper gärna till. 
Bosse gjorde en sallad till middag & jag värmde en färdig lasagne. 
(null)

Efter maten plockade jag fram ingredienser till bullbak. 
 Stephie ville ha "pappersbullar"och sen blev det godiskakor och corn flakeskakor också. 
S kom upp & vi hjälptes åt. 
Dagen till ära hade vi extra fina bullformar 
(null)

(null)

(null)

(null)

Jag hann städa halva huset också. 
Nu är det kvällfodringsdax. 
God Natt 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0