Bra ridning och shopping

Vi gick upp vid 7 i morse. Bosse åkte sen iväg till Katrineholm & jag gick ut i stallet. 
Sigge kändes fin idag & då är det extra roligt att rida. 
När jag var klar med hästarna tog jag ut Wilda en stund. 
Just då blev det en lucka i molnen och solen kom fram & värmde riktigt skönt. 
(null)
Man fick absolut vårkänsla! 
Sen gick jag direkt ner till Stephie & vi tog en promenad. Då var det slut på solen som gått i moln & det blev lite kyligt igen. 
Kaffet drack jag inte förrän efter ett idag & strax därefter åkte jag till A6. 
Jag hade lovat Stephie att handla några grejer. Shoppingen gick bra & jag var snart hemma igen. 
B kom också hem & vi åt middag tillsammans. 
Lite senare gick jag ner till Stephie med kläderna jag köpt till henne och Lillan. 
(null)

En del var bra men ett par plagg behöver jag byta så det får bli ett till besök på A6 denna veckan. 
Det var min måndag. 
Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0