Dubbelpromenad & frisering

Jag tog fram bommar idag som gav oss lite omväxling. 
(null)

Bosse stack ner till S&D tidigt för Ralf (elektrikern) skulle komma och fixa med elen. 
Så jag tog ut Wilda efter ridningen. 
(null)

B kom hem och vi drack vårt kaffe innan vi åkte åt varsitt håll igen. 
B åkte & hämtade något som saknades till elen & jag gick ner till Stephie för att åka med henne till Ica & vårdcentralen. Hon skulle ta prover medan jag handlade. 
Efter maten bestående av ärtsoppa och pannkakor, kom Stephie upp med barnvagnen & vi gick en promenad. 
(null)

Hästarna ville gå in när jag kom hem så det fick dom göra. Charm fick äta en stund och sen gick han och jag ut på dagens andra promenad/pw. Han brukar börja lugnt i uppförsbacken sen blir han lite snabbare       på "platten" och snabbast går dom små benen i nerförsbacken. 
(null)

Det var nästan mörkt när vi var tillbaka i stallet. Sigge har inte fått manen ryckt på länge men ikväll tog jag tag i det. 
(null)

(null)

Skönt att ha det gjort. 
Pilates och en varm dusch fick avsluta den här dagen. 
Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0