Fettisdagen

Igårkväll efter nattfodringen skottade jag hela gården. Det hade kommit en hel del snö. 
I morse var det dags igen, det hade kommit flera centimeter till i natt…. jättekul, eller inte. 
Jag red som vanligt efter frukosten. 
(null)

När hästarna var ute i hagen igen mumsande på sin lunch, skottade jag lite till (Bosse hade hunnit ta det mesta) & sen drack vi vårt kaffe. 
Medan vi satt där kom vi på att vi borde ätit lunch för Bosse skulle iväg sen. 
Det fick bli soppa direkt efter kaffet. 
Jag hörde av mig till Stephie sen & tänkte att vi kanske kunde träffas & ta en promenad. 
Dom hade knappt sovit inatt så dom skulle sova lite först. 
Jag valde att träna pilates då istället och sen stickade jag på den vita filten som jag inte hunnit klart med än. 
Kläderna till lilla Pluttan som jag stickade, med norsk beskrivning, blev så här:
(null)

Bosse hade med sig varsin liten semla när han kom hem. 
Sen behövde vi ju äta något mer så jag gjorde kycklingwok. 
En ganska händelselös dag i mitt liv. 
God Natt 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0