Fredagsmys med familjen

Slaskväder med en del regn har vi fått stå ut med idag. 
I och för sig med 6-8 plusgrader & det gillar jag, att inte behöva frysa, men det blir ju så geggigt i hästhagarna. 
Ösregnet som drog förbi just när jag skulle rida gjorde att Sigge & jag gick in i ridhuset. 
Efter kaffet gick jag ut igen och mockade hagarna. Skönt att få det gjort. 
(null)
Wilda älskar att ligga på sin filt i "sin" stol. 
Stephie, Pluttan & jag tog en promenad senare på eftermiddagen. 
På kvällen var vi bjudna på tacokväll nere hos S&D. Tim kom också dit för att titta på det lilla underverket. 
(null)

(null)
Morfar fick mysa en stund också. 
God Natt 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0