Lugn & skön söndag

Idag åt jag frukost lite längre. Jag hade ingen brådska för Sigge hade sin vilodag. 
Istället gick jag ut & mockade hagarna och la in nytt spån i boxarna plus körde in mer hösilagebalar. 
Efter kaffet tog vi en promenad Bosse och jag. 
Vi träffade Karin & Maggi borta vid stallet där Frida har sin häst. Dom brukar hjälpa Frida med mockning och foder m.m 
(null)
Det var lite kyligt i blåsten & vid stallet vid Labbarp blåser det alltid. 
Det var tv-sändning från Göteborg Horse Show idag med. En världscuphoppning som jag tittade på på eftermiddagen medan jag stickade. 
Bosse lagade mat under tiden & vi åt flygande Jacob med ris idag. 
När jag hade tagit in hästarna fick Charm äta lite innan jag longerade honom på banan. 
Han är duktig & lyssnar på mina kommandon utom i början i höger varv där han inte kan låta bli att busa till det lite. Men han lugnar sig ganska snabbt & funkar i alla gångarterna. 
(null)

Stephie & Danne kom upp med barnvagnen medan jag höll på. 
Vi tog en promenad tillsammans sen i skymningen. 
(null)

Hoppas ni också har haft en bra söndag. 
God Natt 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0