Lugn söndag

Normalt vilar Sigge på söndagar för det brukar vara hoppning i ridhuset mer eller mindre hela dagen. 
Idag var det bokat hoppning från 9.30 så planen var att inte rida. Men när den människan avbokade sin hoppning ganska nära inpå såg jag min chans att det skulle vara  tomt i ridhuset den timmen. 
Det stämde bra, jag hann precis rida klart innan nästa gäng kom. 
Skönt. Han skrittade bara i skogen igår så det kändes bra att rida idag & låta honom vila imorgon istället. 
(null)

Kaffet smakar alltid lika gott efter ett ridpass. 
Sen var det pilates på schemat. 

(null)

Centred and strong heter den nya kursen som startade förra veckan. Idag var det mycket plankan i diverse olika utföranden. 
Jag (vi) är inne i en period när vi har jättesvårt att komma på vad vi ska äta. 
Men idag blev det torskrygg med äggsås, det var flera år sen vi åt det. 
Ingen typisk söndagsmiddag men vad gör det?! 
Jag tänkte ta med Charm på en promenad, men precis när jag hade tagit in hästarna började det hagla & snöa så jag gav upp den tanken. 
Jag gick in och körde styrketräning istället. 

(null)

Där fick armar & axlar en ordentlig genomkörare idag. 
Dusch och en stor smoothie satt fint efteråt. 
Soffan, stickning och lite tv är det som gäller nu fram till nattfodringen. 
(null)

Kram ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0