Lyckat byte

En mulen & grå tisdag i Kolaryd, men med några plusgrader och ingen vind. 
Sigge var duktig och lyhörd idag och sen gick vi en sväng på vägen efter. 
(null)

Vi drack vårt kaffe innan vi åkte in till A6 för att byta det jag köpte igår som inte passade. 
Det gick smidigt att både lämna tillbaka och byta. Vi åkte direkt ner till Stephie sen & idag blev det rätt storlek. Skönt då behöver jag inte åka till A6 imorgon igen. 
Jag la fram bommar på banan och ställde upp konerna innan jag satte på tömkörningsgjorden på Charm. 
(null)

(null)
Han var också jätteduktig & verkar gilla bommarna för han söker sig till dom själv. 
När jag var färdig med Charm gick jag ner till S&D & vi tog en promenad med barnvagnen. 
(null)

(null)

Det hann bli mörkt innan vi var hemma igen. 
Sen körde jag ett pilatespass innan vi gjorde varsin smoothie och satte oss vid TV:n. 
Nattinatti 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0