P P P

Det regnade på morgonen och blåsten håller i sig. 
Wilda vill som vanligt gå ut efter frukosten men ofta (om vädret är dåligt & kallt) kommer hon in lika fort igen. 
Hon gillar att leka kurragömma & vill gärna gömma sig bland blommorna. 
Jag tog några fina kort när jag hade "hittat" henne. 
(null)

(null)

(null)
Här ser ju ingen henne. 
Vid elva kom Stephie upp & vi tog in hästarna & borstade Charm. 
Strax efter kom Ruth (S kollega) med sin ettåriga son som hade somnat i vagnen. 
Vi tog med Charm på en Promenad. Han var som vanligt lagom snabb på vägen bort & sen väldigt pigg på hemvägen. 
Han & jag gick före dom andra &  stannade & väntade gång på gång. 
Han var inte alls på humör för styrs gullig ut på något kort medan vi väntade,  haha. 
(null)

Jag körde ett pass Pilates när vi kom hem. 
Lite senare ville Bosse också ut på Promenad. Så det blev dagens tredje P (Promenad x2 och Pilates) 
(null)

Jag såg att det har börjat växa i rabatten redan… 
(null)

Nu är det stickningen som gäller igen. 
Ha en bra söndagskväll 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0