Skottdagen

Skottdagen. 
Jag hade faktiskt tänkt skotta idag, det är väl det man ska göra på skottdagen? 😅
Skit har jag ju skottat i och för sig, men planen var att skotta lite grus i en skottkärra & fylla i en grop i Charms hage. Nu blev det inte så, jag hade annat att göra. 
Jag började med att rida och fixa stallet. 
Sen bakade jag havreflarn snabbt innan jag och Stephie gick på en promenad. 
Jag var hemma vid 12 igen & lunchade hästarna, drack kaffe och lagade mat. 
Bosse bytte bromsar på Kjells bil & dom kom in & åt när dom var klara. 
Stephie och Lillan kom upp till oss sen. 
Vi hade en mysig stund ♥️ vi tittade på lite kort från när Stephie var liten bland annat. 
(null)

(null)
- Min Mormor är ganska knasig, hon gör konstiga ljud och ser tokig ut ibland! Men lite kul är det faktiskt! 💕
Det blev en promenad till sen & Pluttan sov gott i vagnen drygt en timme till. 
(null)

Te & macka, tv & pilates har jag roat mig med ikväll. 
(null)

Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0