Träning och renovering

Himlen var rosa & fin  i morse. 
(null)

Stephie kom upp och körde en träning med Sigge & mig vid tio. 
Så välbehövligt! 
Vi var svettiga båda två efteråt. 
Men nöjda. 
(null)

(null)
Sigge somnade lite på min axel ♥️

Det var samling hos S&D sen för fortsatt renovering. Tim plockade upp Stephie på vägen & jag gick ner när jag var klar i stallet. 
(null)

Fint väder idag men väldigt blåsigt! 
Stephie och jag brukar stå för markservicen medan killarna jobbar. Hon hann baka muffins och göra fruktsallad innan jag kom ner & så gjorde vi chokladbollar tillsammans. 
(null)

Sen var det dags att börja planera dagens middag och åka & handla. 
Vi åkte upp till oss sen & lagade en fläskfilégryta med pressad potatis och vitlöksbröd. 
(null)

Kvällen spenderade jag som jag brukar, med pilates och stickning. 
Hoppas ni har en bra helg! 
Kram ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0