Väntan

Ojoj. I morse klev alla upp jättetidigt inklusive Bosse och jag. 
Tjejerna, alla fem, packade snabbt ihop sina grejer och körde iväg mot Ängelholm redan vid 06. 
Dom fick börja med att åka in till Jönköping för att ladda bilen. Under tiden åt dom frukost på macken. 
Vi åt frukost här hemma och sen gick jag ut i stallet. Jag red på en gång. 
(null)

Det brukar vara många som hoppar på söndagarna så det passade bra att rida tidigt, före alla andra. 
Sen duschade jag och tvättade håret innan vi drack kaffe. 
Förhoppningen var ju att få träffa den Lilla 💕idag så det var skönt att vara färdig med hästen och så vidare. 
Wilda var nöjd med att vi båda var hemma idag. Hon har busat & lekt men också sovit i våra knän framför tv:n. 
(null)

(null)
Äggkartong är jättekul att bita sönder! 

(null)

Tim kom en sväng på eftermiddagen & vi åt tillsammans. Han hade också hoppats på att hinna träffa Bebisen men senare fick vi besked om att dom blir kvar en natt till på BB. 
Tim jobbar i Stockholm veckan som kommer. 
Jag har bara gjort det sista på kläderna jag stickat (sytt i knappar bland annat) & stickat på den vita filten. 
Är så trött! Fast jag har haft det lugnare än dom flesta denna helgen. Men långresa i fredags och alla känslor med både begravning och födelse tog ut sin rätt. Lägg till det minimalt med sömn ett par nätter. 
(Jag vet också att flera har sovit ännu mindre än mig!)
Tjejerna i elbilen har haft en minst sagt lång dag. Jag tror att deras hemresa till Karlstad tog minst sju timmar med ett antal laddningar. Lägg till det en nerresa härifrån på flera timmar. 
Så jobbigt att sitta & vänta på att bilen ska laddas. Det tar ju så mycket längre tid än att bara tanka…
Men till det positiva hör att ponnyn dom tittade på var både fin, jättesnäll och go. Så han ska visst bli Karlstadsbo! Så roligt! 
Det blir tidigt i säng ikväll. Hoppas ni andra som av olika anledningar är trötta & slitna (av olika anledningar) får sova gott inatt. 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0