Yes, det är lördag & sol!

(null)
Eller vad tror ni Pluttan tänker? 
Yes, jag höll mina föräldrar vakna en natt till! 
Söt är hon i alla fall ♥️
Solen sken som sagt, så skönt! Man blir på mycket bättre humör då tycker jag. 
Sigge & jag skrittade ut en sväng i skogen. 
Efter kaffet åkte vi först till Ica & handlade, sen släppte jag av Bosse hemma & åkte in till A6 & Hööks. 
Jag köpte bland annat mer broddar, pälsglans (till man & svansar) B-vitamin och koner. 
När jag kom hem hann Bosse och jag ta en liten promenad innan han skulle laga mat. 
(null)

(null)

Det är sååå mycket vatten som forsar fram i Lillån nu. 
Bosse gjorde en god middag med både nötkött (rostas) och fläskfilé. Till det åt vi bakad potatis och stekta kantareller. 
(null)

Tim kom och åt med oss också. S&D hade Dannes föräldrar  på besök idag. 
Jag gick ner på banan sen & tog fram tre bommar och satte upp konerna med ett par meters mellanrum. 
(null)
Sen satte jag tömkörningsgjorden på Charm & tog med honom ner. 
Slalom mellan konerna och trav över bommarna gick som en dans. 
(null)

(null)
Duktig pålle! 
Wilda har njutit i solen idag hon med. 
(null)

Hoppas er lördag också har varit bra. 
Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0