Bomdag, bullar & sängfabriksbesök

Idag var det bomdag för mig & Sigge. Han jobbade på bra & var nog glad att slippa dressyren idag. 
(null)

Efter kaffet åkte vi iväg för att fixa lite grejer. 
Vi åkte till en gammal kund till tryckeriet. En sängfabrik där Bosse köpte vaggan för nästan 34 år sen. Det är ingen affär egentligen utan en fabrik som levererar till återförsäljare.
En jättetrevlig man lät oss handla en ny madrass, lakan och täcke. 
När vi ändå passerade Huskvarna gick vi in på deras saluhall & köpte billig frukt och grönt. 
A6 blev nästa stopp. Där åt vi lunch och jag köpte nya lurar till min IPhone. 
Direkt när vi kom hem satte jag igång att baka bullar och nötkakor. 
(null)

Charm fick en liten promenad i mörkret och sen har jag stickat. 
Nu är hästarna nattade & det är dags att sova. 
(null)

God Natt 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0