Eldvakt & diverse inköp

Nu är elen dyr igen så vi har eldat i kaminen hela dagen. Det innebär att någon måste ha      "eldvakten" hela tiden, eller i alla fall vara redo att lägga i mer ved en gång i halvtimmen ungefär. 
Bosse fick ta första passet eftersom jag red. 
Jag tog fram bommar och pottor för att höja upp dom lite. Sigge hade en annan åsikt om vad man gör med pottorna. 
(null)

Han vet i dom & slängde iväg dom. 
När jag skällde på honom ställde han sig & såg väldigt oskyldig ut. 
(null)

Det har blåst iskallt idag med & snöat lite. 
Jag tog eldvakten sen & tränade under tiden. Först pilates och sen styrka. Idag kom jag ihåg att stretcha efteråt. 
Efter maten tog jag fram stickningen igen, men ganska snart frågade Stephie om jag ville åka med henne på några ärenden. 
Så jag ställde in hästarna och åkte med henne till stan. 
Det var verkligen en inköpslista med diverse på. 
En kofot
En bebisoverall
Gardiner 
och Mat. 
Vi hittade allt vi skulle ha & lite till. 
Inatt ska det bli neråt -11 grader här. Om det fortsätter att blåsa mycket kommer det ju kännas mycket kallare, usch! 
Sov gott 
Kram ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0